Wake me up when september ends

2010-08-03 @ 23:33:59
Dålig bloggning - jag vet! Lovar att bättra mig. Vill tacka alla för de fina kommentarerna :) Fortsätt gärna!

Idag åkte vi till skogen och plockade 4 liter blåbär. Blev sådär lagom lila på fingrarna. Sedan skulle jag och en kompis ta mopparna och köpa glass. Men min moppe har stått på (nyckeln har varit på) så batteriet var helt urladdat... Så jag fick stanna hemma. Imorgon blir det nog glass däremot!
Nu sitter jag här för att skriva ett snabbt inlägg. Vi har gäster och har precis grillat och nu sitter vi i vardagsrummet och tjötar och äter godis, dricker vin och håller på. Jag håller mig dock till äpplen. Försökte äta godis men fick knappt i mig 5 st, mådde illa, så det fick bli den gamla hederliga frukten istället. Jag är nog för trött för godis (ja, det är möjligt!).

Så jag säger god natt och vi ses imorgon! :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback