Helgen

2010-06-06 @ 19:58:51
Hejsan alla!

Jag har inte varit så värst duktig på att blogga. Anledning: Fint väder. Men nu ska det tydligen bli sämre igen så då kommer jag sitta framför datorn lite mer. Så här har min helg sett ut!


Filmkväll i fredags med Erika och Elina! Käkade pizza på altanen, det var härligt ute.

Här är filmerna vi tittade på. Skitkonstiga filmer, rekommenderas inte.

I går (lördag) fick marsvinen vara ute hela dagen. Stella på bild.

Doris njuter av vädret!

Fick inga bra bilder på Lily, hon ville inte vara stilla. Haha.

Idag, söndag, har marsvinen varit ute hela dagen. Jag har sytt detta kuddfodral, lite för stort på höger och vänster sida, men men. Gått tipspromenad, fick 13 rätt av 15. Städat rummet. Målat en "vägg" på altanen.

Hur har eran helg varit? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt kuddfodralet blev!

Svar: Oj, grattis! Vad är det för jobb?

2010-06-06 @ 20:09:37
URL: http://newmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback