Några ord från mig

2010-11-01 @ 19:11:02
Jag är riktigt glad! Bloggen har gått framåt. Inte mycket, men lite. Tillräckligt för att jag ska känna att jag verkligen vill fortsätta. Tack alla som besökte bloggen igår. Tack alla som besöker bloggen idag. Tack alla som kommer att besöka bloggen imorgon. Utan er hade jag inte tyckt att det här var så roligt som jag tycker nu. Utan er hade min blogg legat nere sedan länge. Men det är ni som gör att jag vill fortsätta. Alla underbara kommentarer, allt positivt. Min blogg är bara ännu en blogg i bloggvärlden, men det känns som att den sticker ut lite extra tack vare er. Jag vill ge er allihopa en stor fet kram, men tyvärr går inte det. Men jag vill att ni ska veta att jag är otroligt tacksam! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är roligt när bloggeen går framåt :D

2010-11-01 @ 23:47:39
URL: http://amandalugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback