Mellandagsrea pt. 1

2010-12-27 @ 22:23:16

Tröja - Lindex, skinnbrallor - Kappahl, skor - Skopunkten, sjal - marknad

Hey! Denna vecka är det mellandagsrea så idag träffade jag två vänner nere i centrum ("byn"). Vi tog en fika och kollade i affärer. Denna gråa långärmade tröjan kostade bara 50 kr och skinnbyxorna har jag faktiskt känt på för flera månader sedan men aldrig provat då jag trott att dom var för små. Dom har hängt kvar i affären ett bra tag och idag provade jag dom, och gissa vad? Dom passade! Så för 299 kr blev dom mina, har kostat 499 så lite sparade jag allt på't! :)

Hur har eran jul varit då? Min började mindre bra men slutade desto bättre. Har fått pengar, presentkort m.m. Och imorgon ska pappa beställa fjärrutlösare och reflexskärm, fyfan vad jag är glad!

Det där med bloggandet alltså... Jag SKA verkligen försöka att bättra mig, jag vill ju blogga så jag vet inte vad som hindrar mig! Har några ideér på inlägg så imorgon när jag åker till pappa kommer jag att slänga upp ett par.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skinnbyxor är så snyggt:D

2010-12-28 @ 15:27:39
URL: http://amandalugar.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Vad bra att du hittade ett par skinnbyxor då :) Och jo, tröjan är himla mysig och skön.

2010-12-29 @ 18:36:55
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback