17 februari

2011-02-17 @ 18:27:38

Kameran åkte inte med upp idag så det får bli lite mobilbilder istället... Kallt som ni ser (-10 till -15 grader).

Här kommer ett inlägg igen, efter någon dags uppehåll! Jag har inte mått så bra, det är därför... I tisdags vaknade jag och hade ont i hela kroppen + huvudvärk efter att jag gjorde en rejäl vurpa i måndags. Så det blev ingen snowboardåkning för mig den dagen. Igår var det tänkt att jag skulle åka på eftermiddagen bara, eftersom jag nästan hade spytt på natten och var tvungen att känna efter hur jag mådde. Vi hade bytt boots till mig för de andra var lite förstora och när jag var i backen och skulle spänna fast så var bindningarna där fram för stora så vi fick åka och byta och sedan hade liftarna stängt.

Men idag!
Idag åkte jag som en galning (efter mycket slit med att ta sig till backen, pappa glömde pjäxor och nyckel och sedan hade en tjej åkt rakt in i en snövall så vi fick hjälpa henne loss, hon satt rätt långt in med bilen!) och det var riktigt gött. Tror att jag äntligen fått in rätta tekniken nu. Imorgon är det först åkning i Lindvallen och sedan kvällsåkning i Högfället, gött mos.

Nej, nu ska jag ta och gå igenom lite mejl och sedan äta. Ses!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill ha kort på Simon oxå! Snygga termobrallor förresten!

2011-02-18 @ 07:49:58
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

yes, aha okej:P Jag ska vara med på ett träningsläger. ;)

2011-02-18 @ 18:13:19
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback