Shopping i Göteborg

2010-07-29 @ 21:11:04
Linne från Odd Molly, 374.50 kr (halva priset, wiho!)

Skjorta/tunika från Gina Tricot, 249 kr

Mysig tröja från Frk. Åhléns, 299 kr

Jacka från Frk. Åhléns, 599 kr


Idag har jag och mamma varit i Göteborg. Jäklar vad vi gick. Först till Haga (där jag tyvärr inte hittade något), sen mot Arkaden och till sist till Avenyn. Detta är inte allt jag köpte, köpte ett vanligt svart baslinne på Gina Tricot och en bh på Lindex också, men tycker inte att det behövs bilder på det. Köpte även ett par uuuunderbara skor som jag tycker ska få ett eget inlägg, så det kommer snart! :)

P.S. Det ser ut som om de flesta kläder är smutsiga, men jag har smuts på spegeln i kameran eller något, så kläderna är inte smutsiga, haha! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback