Idag

2010-05-31 @ 12:26:46

Tröja från Gina Tricot, Kjol från Gina Tricot, Skärpet är mammas, Strumpbyxor från någonstans

Jag är riktigt sugen på en playsuit. Tycker att det är så fint tillsammans med gladiatorsandaler, jeansjacka och en massa smycken. Fast den här månaden har jag ganska ont om pengar. Studiebidraget som kom nyss har gått åt till att handla på Gekås, lönepengarna som kommer den 12:e kommer att användas till moppeförsäkring (200 kr) och marsvinsmat, hö och sågspån. Så jag kanske kan köpa smycken, fast eftersom jag inte har så mycket pengar känns det bättre att spara.

Och jag fyller ju år snart också.
Och ska jobba tre veckor i sommar. Längar!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

Svar: Lätt vad har du för dig idag då ? =)

2010-05-31 @ 12:34:58
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

Playsuit är himla fint! Synd att du har ont om pengar :( Fast du har hela sommaren på dig att skrapa ihop till en ju! :)

2010-06-04 @ 18:52:40
URL: http://newmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback