Illuminated

2010-10-22 @ 18:20:15


Skjorta - Second hand, t-shirt - H&M, byxor - KappAhl (Nya! Köpta för 100 spänn, kostade tidigare 499 kr), skor - Nilson Shoes

Typ såhär såg jag ut i... måndags, tror jag det var. Har inte haft ork att lägga upp bilderna förrän nu, haha. Byxorna är i fejkskinn och kostade 100 kr. De har kostat hela 499 kr, så jag gjorde ett kap tycker jag! Dock är de något stora men det gör inget.
Idag har jag dammsugit och moppat i hela köket och ruskat mattor m.m. Efter det målade jag ett lager till på fönstret och nu är det nästan helt täckande! Ska visa när det är klart, kommer bli så himla fint! Nu sitter jag och lyssnar på musik och redigerar bilder, ska snart åka och köpa lite gott till ikväll och kanske beställa en pizza, får se hur jag gör. Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback