What's been keeping me busy

2010-09-20 @ 21:26:07
Ja, ni förstår själva. Med en Willys-kasse på huvudet och vita fläckar på byxorna kan det väl bara betyda en sak? Jag har målat klart mina garderober (invändigt). Äntligen! Det är fem stycken och den sista har stått omålad ett tag. Men fy vad skönt att ha det gjort! Då var det bara att måla fönsterkarmar och tak-och golvlister, byta dörr, garderobshandtag samt tapetsera kvar! GÖTT!

De två sista bilderna kan få vara dagens outfit. För mina "riktiga" kläder var blöta så det blidde inget med det. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Åh, vad roligt, jag gillar att måla :) Det är så skönt när man är klar och det blir fint!

2010-09-24 @ 20:53:33
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback