Jag har hamnat på framsidan!

2011-04-15 @ 18:00:33

I detta nu har jag 216 unika besök, galet mycket om man jämför med vad jag hade igår - 11 stycken.
Anledningen är att min blogg finns med på framsidan av blogg.se! Trodde verkligen inte mina ögon när jag skulle packa ihop för dagen i skolan och passade på att logga in på bloggen. Vilken chock, en massa kommentarer och besök! Galet glad är jag, tack, tack, tack!! Jag hoppas verkligen att de flesta av er är här för att stanna. Från och med nu ska jag försöka blogga regelbundet eftersom det ju är mycket roligare att blogga när folk läser och är intresserade! Tack igen och kram från en glad Andrea! :)

P.S. För er som undrade, den randiga skjortan är egentligen en klänning och köptes för typ 40 kr på rean på Gina Tricot förra året och finns antagligen inte kvar. D.S.

P.S. 2. Har ni några förslag eller önskemål om vad jag ska blogga om? En frågestund kanske vore passande? D.S. 2.

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Grattis till förstasidan! :D Hoppas att dina besökare stannar nu. ^^



sv: Tack så mycket. ^^

2011-04-15 @ 18:03:51
URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Jovizzen

Heej heej!

Hur mår du idag?

och vad ska du göra på påsklovet?



Kram Jovanna ;)

2011-04-15 @ 21:17:42
URL: http://jovannatheonly.blogg.se/
Postat av: Carro!

Hej (igen)!

Gulligt av dig att ge lite tips på vad man kunde ha till skjortan/blusen/klänningen ;) Precis som du skrev så är även min från ginatricot i en längre variant. Men jag har lagt upp den och använder den nu som en kort modell istället och det blev jätte bra:) Trevlig helg!

2011-04-15 @ 23:29:38
URL: http://carolinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback